Wij zoeken een administratief ondersteuner

 

Ben jij een administratieve kei en op zoek naar een afwisselende baan bij een stoer bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afdelingen Verkoop, Klantenservice en Facilitaire zaken hebben versterking nodig. Wij zoeken een administratief ondersteuner, met ervaring op de terreinen inkoop en verkoop.

 

Je functie

Als ondersteuner ben je breed inzetbaar en steek je de handen uit de mouwen. Je werkt voor twee afdelingen en kunt daar goed tussen schakelen. Geen dag is hetzelfde. In deze functie zal je ondersteuning bieden bij de verkoop- en inkoopprocessen van Cyclus. De verkoopondersteuning bedraagt gemiddeld 20 uur per week en de inkoopondersteuning gemiddeld 10 uur per week.

Naast de administratieve werkzaamheden, onderhoud je diverse contacten met verschillende collega’s en opdrachtgevers.

 

Resultaatgebieden

Ondersteuning Verkoop

- Je beheert verkoopcontracten, dit houdt in registratie en vastlegging van nieuwe, lopende en aflopende contracten

- Het administratief verzorgen van incidentele opdrachten

- Beheer papierverenigingen, inzameldata afstemmen, bestand met contactpersonen actualiseren

- Registreren van meerwerk en de afhandeling met de financiële administratie

- Meldingen doorzetten naar belanghebbenden

- Je beheert de e-mailbox en zet opdrachten uit naar Uitvoering.

 

Ondersteuning Inkoop

- Je beheert inkoopcontracten, dit houdt in registratie, vastlegging en evaluatie van nieuwe, lopende en aflopende contracten

- Het administratief ondersteunen van de Inkoper

- Het verwerken van operationele inkopen in ons elektronische Inkoopsysteem

- Achtervang van inkoper bij momenten van afwezigheid.

 

Wie ben jij?

Jouw houding en gedrag sluiten goed aan bij de kernwaarden van Cyclus; VOES. Verantwoordelijk, Ondernemend, Eerlijk en Samen presteren. Je gaat voor een goede prestatie, iedere dag weer en levert daarbij de beste kwaliteit. Jouw gedrag is een voorbeeld voor collega’s en het is sowieso prettig samenwerken met jou.

Je beschikt minimaal over een MBO diploma en 5 jaar werkervaring in administratieve functies. Je hebt ervaring met inkoopprocessen en een commerciële inslag. Je beschikt over een hands-on mentaliteit en bent te omschrijven als accuraat en doortastend. Je ben een goede communicator, maar ook assertief van aard. Het leggen van verbanden binnen de bedrijfsprocessen gaat je makkelijk af. Tot slot signaleer je ontwikkelingen en afwijkingen en meld je die bij de juiste collega’s. 

 

Wat maakt het werken bij Cyclus zo interessant?
Bij ons is geen dag hetzelfde. Onze medewerkers zijn trots op de collegialiteit en sfeer op het werk. Er is een sterke focus op het werk goed doen, omdat ons werk direct zichtbaar is.
Wij bieden uiteraard goede arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconform salaris, korting op zorg- en andere verzekeringen, opleidingen, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering.
De vacature is ingeschaald conform de CAO GEO, functieschaal E en bedraagt maximaal EUR 2.682 op basis van een 40 urige werkweek. Afhankelijk van jouw werkervaring en mogelijkheden word je ingedeeld in een passende periodiek.

 

Interesse?
Lijkt deze functie jou een uitdaging en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur dan uiterlijk 4 mei a.s. jouw sollicitatie o.v.v. ‘sollicitatie ondersteuner’ met curriculum vitae en motivatie naar c.jaakke@cyclusnv.nl Voor vragen over de functie en het selectieproces kun je terecht bij Carola Jaakke via c.jaakke@cyclusnv.nl of 0182-547320.